torstai 9. heinäkuuta 2009

Torstai, vihdoinkin sadetta.

Päivällä olimme mieheni kanssa kasvimaalla, kitkemässä taas rikkaruohoja. Kyllä oli kuiva maa.
Mieheni ajoi vielä nurmikkoa ja minä noukin mansikat pois sateen alta.
Mansikoita tuli yli kaksi kiloa, joten ensimmäinen hillosatsi on tehty.
Yritimme pitää kiirettä, että saamme ennen sadetta kaikki tehtyä.
No, sade tuli vasta n.klo:16:00. Vettä satoi n.10 mm.
Toivottavasti yöllä tai huomenna tulee lisää, maa kaipaa virkistystä.

Illalla käväisin kamarikirjastolla.
Paikalle tuli useampikin kyläläinen, siinä istuttiin, parannettiin maailmaa ja naurettiin.
Nuoriso pelasi tietsikalla erilaisia pelejä, selvästi nauttivat olostansa.
Aika vierähti huomaamatta, hauskaa kun oli.

ANONYYMI, voi Sinua.

En tiedä kuinka hienosti voisi sanoa, hae apua itsellesi.
Katsohan nyt kirjoitustasi taas kerran ja mieti.

Anonyymi kirjoitti...

Mopokorttia ei suoriteta kuten autokortti!
Mopokortin haluavan on luettava kotona kirja (opeteltava säännöt, liikennemerkit ym.)ja sen jälkeen saa mennä katsastuskonttorille suorittamaan tentin.
Korttia ei kannata mennä suorittamaan jos ei ole lukenut, sillä kortin suoritus ja jokainen uusinta maksaa aina.
Mopokorttia ei suoriteta autokoulussa!
Kannattaa päivittää tiedot ennekuin herjaa.
En kommentissa puhunut mitään rahoista vaan lasta koskevista asioista yleensä.
Joten mielestäni ko teini ja hänen vanhempansa saavat hoitaa asiansa perheen kesken ja ne ei kuulu kenellekkään ulkopuoliselle kenelle perhe ei tahdo niiden kuuluvan.
Olen ajatellut että mitä sinä ajattelisit jos joku ulkopuolinen seuraisi yhtätarkasti teidän elämää ja antaisi kommentteja teille siitä ja yrittäisi ohjata teidän teiniä samalla lailla.Ja vielä blogissa kommentoisi niitä.
Haluaisitko sinä sitä?
Mikset voi unohtaa koko perhettä?
Älä ota heihin enää mitään yhteyttä äläkä puhu heistä enää mitään, ole kuin heitä ei olisikaan.
Anna heidän elää omaa elämää ja elä sinä omaa elämääsi.
Tulevaisuus nyt näyttää onko sinulla tarve setviä perheen asioita vai voitko elää ilman tätä perhettä.

Eijan kommentti:

Kerrohan jos haluat, mitä olen herjannut.
Olet täysin oikeassa kun toteat, että perhe hoitaa asiansa keskenään.
Minä en ole ko.perheen asioihin puuttunut.

Minä en myöskään ole ollut se joka tänne on alkanut kirjoittelemaan, toisesta suhteesta, teinin rahoista tai ylipäätänsä mitään heidän asioistaan.
Te itse kirjoitatte, minä vain vastaan.

Minä elän, kuten jo eilen totesin onneksi omaa elämääni, mutta te ette näemmä siihen pysty.
Minä en ole ottanut muuta yhteyttä kuin aikaisemmin mainitsemani 2 kertaa. Muut olivat "vahinkoja" ihmisiä kun tuppaa näkemään kun käy kaupoissa.
Meinaatko, että ei pitäisi mennä kauppaan jos ko.perheen edustaja on siellä?
Ei tule mieleenikään. Minähän menen, ja jos tämä lasketaan yhteydenotoksi en voi asialle mitään.

Jos minulla on ongelmia suhteessa tai lasten kanssa en todellakaan kirjoita niistä toisten blogiin.
Kyllä asiat ensin selvitetään kotona, vaikka pohjamutia myöten, mutta ne selvitetään.
Muuten ei voi elää normaalisti jos jokin asia hiertää.

Huomattaisin vielä kerran:
MINÄ VAIN VASTAAN TEILLE, TE KIRJOITATTE ENSIN.


Toinen ANONYYMI.
Anno nyyme kirjoitti...

Miten on ? Jos kyseinen perhe ei jätä Eijaa rauhaan vaan puhuu "paskaa" kaupassa, ym paikoissa ?Onko silloin asiat jätettävä omaan arvoonsa? Jos perheessä olisi kaikilla kunnon työ/harrastus ei vanhemmat vatvoisisi asioita kanssasi S.


Olet varmasti oikeassa. Ajattelen kuitenkin, että on hyvä kun on joku jolle purkaa pahaa oloansa.
Pahasta olostahan tässä on kyse, sekä luottamuksen puutteesta, että kateudesta.
Olen kyllä kuullut mitä on meikäläisestä kaupassa puhuttu, mutta jätän omaan arvoonsa.
Samoin kauppa jättää omaan arvoonsa lapselliset esitykset.
On muuten ensimmäinen kerta kun olen moiseen esitykseen törmännyt.

Jaaha, siinä ilta vierähtikin, Eija ei mene tänään saunaan.
Eli, huomiseen.

Ei kommentteja: