torstai 6. kesäkuuta 2013

Maanantai ja Torstai yhdistettynä

Päivät ovat olleet mitä lämpimimpiä maanantaista-torstaihin.
Iltasella on ukkonen halunnut näyttää voimaansa ja niimpä tietokonekin on ollut kiinni.

Jokaisena päivänä on kutsunut Seinäjoki ja hommat siellä.
Hyvin on aika vierähtänyt ja asiakkaat ovat olleet kuumuudesta läkähdyksissään.
Samoin minä. Jotenkin tuntuu, että tämä hiostava kuumuus ennen ukkosta on
vaikuttanut ihmisiin.

Tiistaina iltasella sain soiton, soiton jossa epäiltiin että olen edelleen perussuomalainen.
Heh, sanon minä.
Minä olen itsenäisyyspuolueen jäsen ja se riittäköön.
Luottamus on kaiken A ja O.
Ilman luottamusta toiseen ihmiseen tuhoamme kaiken saavuttamamme.

Vaasan kersakin taisi joku ilta käväistä meillä. Näin muistaisin.

On muuten nuo karvaiset "lapsenlapseni" aika erikoisia edelleen.
Eilen keskiviikkona kun ukkonen pauhasi monelta eri suunnalta
katit olivat rauhassa pihalla.
Meidän Miuku neiti oli sängynalla koko ukkosen ajan.
Pelkäsi raukka ukkosta.

Kisun kanssa tuli saunottua.
Joten: Huomiseen.

PS. Palataan tärkeisiin asioihin kun muisti palailee, kuten Turhapurolla aikoinaan.

Ei kommentteja: