tiistai 9. lokakuuta 2012

Tiistai. KIITOS ILKKA LEHTI. Ym

Seinäjokihan se aamusta taasen kutsui. Matka menikin hyvin ns, mustanmaijan perässä.
"Hommiin " päästyäni ihmiset jotka kävelivät ohitse totesivat: Huomenta, lehdestä tuttu.
Olin pikkuisen ulkona kommenteista kunnes kuulin, että Ilkka lehti oli julkaissut kuvani.

Olin siis ainoa ehdokas joka ei paneeliin mahtunut mutta Ilkka lehti korjasi hienosti tilanteen.
Lämmin Kiitos Ilkka lehdelle puolueettomasta ja asiallisesta toiminnasta.

Soihan tuo puhelinkin tänään eräs soitto tuli Kankaalta ja soittaja ilmoitti etukäteen, että tekevät lehteen jutun minun kirjoituksestani kylällä kerätystä listasta.
Onhan se ihan mukavaa, että tiedotetaan etukäteen, mutta harvinaista.

Totesinkin, olkaa hyvät vain. Minä en ole kirjoittanut mitään väärin ja tilaisuudessa läsnäolleena ( tosin eräs kyläläinen kehoitti minua poistumaan tilaisuudesta 2-3 kertaa kun kysyin, mistä rahat siltaan ja tiehen) Olihan se aika erikoinen tilanne, kun kehoitetaan poistumaan yleisestä tilaisuudesta, mutta vastausta en kysymykseeni saanut muuten kuin, että valtuutettu Kankaanpää totesi, että rahat siltaan ja tiehen ovat kunnossa.

Eiväthän ne ole. Tämän saimme viimeksi eilen kuulla paneelissa.

Ihmettelen valtuutettu Kankaanpään toimintaa kyläläisten sumuttamisessa.
Olettaisin, että jokainen joka on tekemisissä kunnan luottamustoimien kanssa käsittää ettei rahaa ole.

No, jäädään odottelemaan mielipidettä, jossa ainakin yksi osanottaja on käskenyt minua poistumaan paikalta.
Puolueetontako ?

Olen nyt sitä mieltä, että Kangas-Annala tie pitäisikin nimetä Kankaan, Ikolan ja Hellanmaan tieksi.
Näinhän nimilistassa on otsikkona.
Voisihan siihen tietysti lisätä Ylihärmänkin, listassa kun on nimi Ylihärmästä.

Odotellaan, odotellaan.

Päivä siis sujui mitä parhaiten.
Muistakaa lukea huomenna keskiviikkona 10.10.12 Aviisi päiväsaikaan.

Saunottua tuli, joten: Huomiseen.

 ps. meinasi unohtua. Minulle oli lähetty linkki ko. sivulle.
Päätelkää itse mitä lähettäjä haluaa sanoa.


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012092016099522_uu.shtml

Ei kommentteja: