keskiviikko 7. tammikuuta 2009

Keskiviikko, kiirettä täynnä

Aamusta lähdettiin teinin kanssa Seinäjoelle, oli lääkärin vastaanotto. No, ei vakavaa, siirrettiin 1/½ vuotta eteenpäin seuraava käynti. Nauratti vain kun lastenpuolella oltiin ja teini oli pidempi kuin hoitajat ja lääkäri.

Päivä hurahti nopeasti ruokaa tehdessä.

Illalla lähdin luottamushenkilökoulutukseen Kauhavalle ja mittari näytti -22 astetta.

Koulutuksesta pitää sanoa, että hampaankoloon jäi ja paljon.

Uudella Kauhavalla on 80.000 ulkoiseen markkinointiin. Tuli mieleen, kun meiltäkin kirjasto ja hammaslääkärikuljetukset lopetettiin, eikö noin isosta rahasta olisi löytynyt siivua jokaiselle kylälle markkinointiin: Meillä on koulu, kirjasto sekä lastesi kuljetus hammaslääkäriin.

Kyllä muuttaisi porukkaa kun markkinoitaisiin lapsiystävällisyyttä sekä kylien elinvoimaisuutta.

Nyt kyliä tapetaan vauhdilla ja Kauhavaa mainostetaan muiden kustannuksella.
Ei mene oikein minun mielestäni.
Kirjoitinkin Suomi24:ään nimimerkin FAKTOJA alle mitä ajattelen.

Saunassa tuli käytyä eli, hyvät yöt.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei. 80 000€ on aika naurettava budjetti markkinoinnille! Eihän sillä saa juuri mitään tehtyä. Jos potin jakaa, vielä vähemmän. Näkee ettei ole tietoa näistä asioista.

Eija-Liisa Kiviharju-Ketola kirjoitti...

Kyllä ulkoiseen markkinointiin riittää vähempikin raha jos ei ole mitä markkinoida.
Tiedätkö kuinka olemattomalla rahalla on sivukirjastoa täällä Kankaalla pidetty?
Halutaan vetovoimaisuutta, mutta vetovoisuus pitää ensin luoda.
Pelkät puheet, visioista, ideoista sekä brändistä eivät auta.
Unelmat eivät auta jos todellisuudessa ei toimita.