torstai 6. syyskuuta 2012

Torstai. Seikkailua Ylihärmässä. Ym

Vapaata edelleen.
Meikäläinen veteli vielä unosia, kun kotihengetär oli jo vienyt narulle kuivumaan ensimmäisen lakanasatsin.

Justiinsa keittelin aamukahvia, kun saapui kersa Merikaarrosta.

Päivästä muodostui aika seikkailu Ylihärmässä.
Mentiin porukalla kauppaan ja jäin kauppaan yksin kuin nallikalliolle.
Olin puhelimessa koko kaupassa olo ajan joten kersa ja hengetär kyllästyivät odottamiseeni.
Etsin heitä aikani kaupan hyllyjen välistä ja lopulta menin ulos.
Istuivat autossa ja odottivat minua. MUR, MUR.
Tulihan halpa kauppareissu meikäläiselle ei tarvinnut itse ostoksia maksaa.

"Kostin" mokomille jättämisen ja kersan ollessa apteekissa häippäisin omille asioilleni.
Olivat etsineet minua aikansa ja lopulta soittivat puhelimeeni, missä olen.
No, olin maailmaa parantamassa aika lähellä, mutta näkymättömissä. HEKO, HEKO.

Kersa lähti iltapäivästä kotiinsa. Karvaiset "lapsenlapset" kun odottivat kotona.

Iltasella käväistiin hengettären kanssa "naapurissa" kyläilemässä.

Saunottua tuli, joten: Huomiseen.

Ei kommentteja: