torstai 23. helmikuuta 2012

Torstai, toisen kerran ja Hongiston vuodatus.

En uskonut kun netissä väitettiin Hongiston ottaneen kantaa blogini kirjoitukseen. Mielestäni kansanedustajan ei tarvitse valvoa jokaista blogi kirjoitusta Suomessa. Alla kuitenkin löytämäni kansanedustaja Hongiston kannanotto blogini kirjoituksiin.
Olen värjännyt punaisella vastineeni kansanedustaja Hongiston lapselliseen kannanottoon:




Toinen ikävä ja täysin valheellinen kirjoitus oli julkaistu härmäläisen Eija Kiviharju-Ketolan blogi sivuilla.

Alla ote kirjoituksesta:

"kyllä se minäkin sitä huhuja tarkistelin, kyllä oli liian pollee esiintulo. Raimo se ajoi itse aikoinaan pyryssä ja pakkasessa jokaiseen toritapahtumaan.Ei auta samanlaiset lapikkaat samaistumista toivovalle Hongistolle.
En jaa yhtään Hongiston enkä Kälviän poikien esitettä.
Tälläinen kommentti kuului siskon mieheltä.On aina äänestänyt Raimoa, mutta nyt oli pettynyt.
Kun puolueelle tulee se puoluesihteerille televisiossa laskettu 550,000e per kuu, taksilla ajo torille lienee sallittua perussuomalaiselle kansanedustajalle.

Kansanedusta Hongisto unohtaa mainita kirjoituksessaan, että kopioi Anonyymin kirjoitusta, ei minun. Miksi moinen unohdus?

Se siitä Hyvä asia, mutta närää kansalaisten keskuudessa oli aiheuttanut Kansanedustaja Hongiston saapuminen ko. tapahtumaan Kokkolan citytaksilla.
Puhelimeni on soinut tänään ko. saapumisen johdosta.

Pietarsaarelaiset eivät käsitä liian näkyvää paikalle saapumista. En sen puoleen minäkään.
Miksi saapua paikalle seurueen kanssa johan kuului yksi nainen ja pari muuta henkilöä Kokkolan taksilla?
Hongistolla oli vapaata tänään eduskunnasta ja taksin käyttö, etenkin ison valkoisen citytaksin, oli liikaa useammalle paikalla olleelle.
Vistbacka oli kuulemma tullut paikalle aikoinaan aina hiljaa, ei näkyvästi.

Tiedä sitten, miksi Hongisto saapui paikalle kansalaisia ärsyttävällä tavalla?
Tottahan kansanedustajan pitäisi tajuta etteivät kuntalaiset missä kunnassa tahansa voi ajella edes normaalilla taksilla rahan puutteen takia.

Liian pröistäilevä paikalle saapuminen ei tee hyvää kansanedustajalle eikä puolueelle.

No, siinähän sitä taas kansalaisten terveisiä luettavaksi.

Saunottua tuli vihdoinkin, joten: Huomiseen.
Kirjoittanut Eija-Liisa Kiviharju-Ketola pienen ihmisen asemasta..
Nimim: Työtön Kolby"
..............................................

Kirjoituksessa on totta yksi kohta: minä todella olin lauantaina Pietarsaaressa, jossa perustettiin kaksikielinen Perussuomalainen paikallisosasto.

Muu onkin totuutta vailla.

Kirjoituksesta saa sellaisen käsityksen että minä olisin ajanut taksilla Pietarsaareen toritapahtumaan.

Miten joku voi vääristellä totuutta näin pahoin?

Totuutta ei ole vääristelty, ehkä satuit seisomaan taksin läheisyydessä ja näin syntyi väärä kuva saapumisestasi.

Minä ajelin tosiaankin lumipyryssä omalla autollani Vimpelistä Pietarsaareen. Pysäköin autoni Pietarsaaren torille ja laitoin parkkikiekon tuulilasille. Aikaa pysäköimiseen oli kaksi tuntia, joten minä jouduin kesken "kinkereiden" käymään siirtämässä autoani jotta en olisi saanut pysäköintivirhemaksua.

On perin outoa ja erikoista että Perussuomalaisena puolueaktiivina esiintyvä henkilö levittää istuvasta kansanedustajasta perättömiä ja valheellisia tietoja.

Minä en esiinny Perussuomalaisena puolueaktiivina, minä olen sitä. Kuten hyvin tiedät.

Joku on tilastoinut senkin, että minä taisin syysistuntokaudella käyttää aika vähän verorahoja taksimatkoihin. Muistelen että olin kaikkein nuukin Vaasan vaalipiirin kansanedustajista.

Olisikin ollut outo toimintatapojen muutos jos olisin ajellut taksilla Pietarsaaren tapahtumaan.

No tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun tällaisia perättömiä väitteitä esitetään.

Perussuomalaisen puolueen säännöissä on kohta jonka perusteella puolueen jäsenyydestä voidaan erottaa henkilö jos hän toimii puolueen etua vastaan.

Julkisuudessa olleen tiedon mukaan puoluehallitukselle tullaan esittämään ainakin tämän facebook kirjoittelijan erottamista.

Kuinkahan mahtaa käydä tämän blogi kirjoittelijan kohdalla

Mitä mieltä Sinä olet - saako toisesta ihmisestä levitellä totuuden vastaisia tietoja?


Kysyy Reijo

Ja Eija vastaa:
Soinin sanojen mukaan jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja Soini jatkaa edelleen lapsellisena pitämäänsä ehdotukseen joka sopii myös Hongistolle 100 %:

"Kovin on heikko löylynsietokyky, jos tällaisesta mielensä pahoittaa."

Soinin mukaan kyse on myös sananvapaudesta.

"Jos tämä menee tämmöiseksi loukkaantumisyhteiskunnaksi, niin kohta kukaan ei uskalla sanoa yhtään mitään ja mennään pelkkään virastokieleen", Soini puuskahti.

-------------------------------------------------

Sananvapaus on vielä toistaiseksi olemassa suomessa.

Totuuden vastaista tietoa ei ole Pietarsaaren asukkailta tulleet puhelut paikalle saapumisestasi. Hyvä kun korjaat asiat omilla sivuillasi, mutta et vaivaudu korjaamaan niitä minulle joka blogin kirjoitin.

Kansanedustaja joka arvostelee puoletoveriaan ns, nurkantakana ei voi olla kovin luotettava.
Sinulla on minun tietoni ja blogini osoite, miksi et ottanut yhteyttä vaan haukut takanapäin?

Kansanedustajalta pitää ja täytyy löytyä selkärankaa asioiden korjaamiseen muutenkin kuin "pimennossa."

Sinulta Reijo Hongisto ei valitettavasti löytynyt selkärankaa korjata asioita minun kanssani.

Miten pystyt korjaamaan Suomen asioita eduskunnassa jos et pysty edes puoluetoveria kohtaamaan??????

Olen oikeasti JÄRKYTTYNYT PUOLESTASI ja esitän ANTEEKSI PYYNTÖNI niille monille ihmisille jotka olivat oikeassa kirjoituksesi suhteen.

Minä vain en uskonut kansanedustajan vajoavan näin alas ja kirjoittavan asioista ottamatta ensin yhtetty puoluetoveriin.

Onko Reijo sinun mielestäsi parempi haukkua nurkantakana, saati kohdata ihmistä ?
Ihmisen kohtaaminen ja asioiden selvittely on normaali käytöntö.
Olen niin järkyttynyt kirjoituksestasi, ettei löydy sanoja siitä kertomaan.
Kansanedustaja ei alennu puoluetoveriaan haukkumaan sivuillansa saatikka unohda mainita minä on minun kirjoittamaa ja mikä Anonyymin.

Toivotan sinulle parempaa jatkoa työsi suhteen.

Ei kommentteja: